SIXTOL Designed Quality: Marka z naciskiem na prawdziwe zdjęcia i obroty 360

Marka SIXTOL Designed Quality stara się jak najlepiej przybliżyć swoje produkty klientom w internecie. Prezentuje swoje produkty za pomocą rzeczywistych zdjęć i obrotów 360, co pozwala klientom obejrzeć produkt z różnych stron i lepiej ocenić jego cechy oraz wygląd.

Obecnie bardzo ważne jest, aby klienci mogli zobaczyć rzeczywisty obraz produktów. Statystyki pokazują, że 99% klientów woli rzeczywiste zdjęcia od sztucznych. SIXTOL stara się wykorzystać tę tendencję i oferuje klientom dokładnie to, czego potrzebują – rzeczywiste zdjęcia i obroty 360 produktów, które wiernie odzwierciedlają rzeczywistość.

Prezentowanie produktów za pomocą rzeczywistych zdjęć i obrotów 360 przynosi klientom wiele korzyści. Pierwszą z nich jest zmniejszenie liczby zwrotów. Dzięki temu, że klienci mogą dokładnie obejrzeć produkt przed zakupem, rzadziej decydują się na jego zwrot. SIXTOL informuje, że prezentowanie produktów za pomocą rzeczywistych zdjęć i obrotów 360 zmniejsza liczbę zwrotów o ponad 70%.

Kolejną zaletą jest to, że pierwsze wrażenie, jakie klient odnosi podczas oglądania produktu, jest bardzo ważne. Statystyki pokazują, że aż 98% klientów kieruje się pierwszym wrażeniem. Prezentowanie produktów za pomocą rzeczywistych zdjęć i obrotów 360 może zatem być kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zakupie produktu.

SIXTOL Designed Quality stawia na wysoką jakość prezentacji swoich produktów i wierzy, że zapewnienie rzeczywistych zdjęć oraz obrotów 360 przyniesie klientom satysfakcję i zmniejszy liczbę zwrotów. Klienci mogą dokonywać zakupów z większym zaufaniem, wiedząc, że produkt, który zamówili, odpowiada temu, co widzieli na zdjęciu lub w obrocie 360.

  • Ponad 4 000 produktów na magazynie
  • Wysokiej jakości produkty
  • Silna międzynarodowa obecność
  • Oficjalny dostawca dla Amazon
  • Ponad 80 partnerów sprzedaży